torsdag 14 maj 2009

Detta slår kubb med hästlängder!

Nu har jag beställt det!!
Jenga fast i Giantformat för lek utomhus i trädgården.Klicka HÄR för att kolla in det. Eftersom ingen återförsäljare finns i vårt land fick jag beställa det från England. Jag blev introducerad detta skitroliga spel i Skottland oc har tänkt på att ett sådant skulle jag själv vilja ha, men det har alldrig kommit till skott.
Frakten till sverige kostar 24.99 GBP.
Bastian är som ett litet solsken idag, som till skillnad mot Milo-nattsuddaren som hade partaj mellan 03.00-04.00 och har vaknat på helt fel sida både i morse och på lunchluren. Jag kör som vanligt gissningsleken, nu är ett par till tänder det starkaste kortet.
Jag har 73 bollar i luften nu känns det som, jag får återkomma om mina projekt senare.
Nu ska jag byta på barn, torka upp det utspillda saltet som Bastian roade sig med, tvätta bort blåa kritstreck från matbordet samt plocka upp tidning och alla papper som drogs ner på golvet efter 5 sekunders tecknande på det, samt jaga rullande kritor..tänk om man kunde vara lika effektiv som de!
Kram på er!

4 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag tejpar fast pappret i bordet! Okej... visst pillar dom lös, men vi har ännu inte suttit och ritat särskilt långa stunder.

Du skulle ha köpt ett gäng jengaspel och sålt vidare på Blocket! (Eller här!)

Evelina sa...

Smart! att tejpa, att jag inte tänkt på det!

Hihi, tro mig, har tänkt tanken på att köpa ett gäng och sälja, dock får man inte så många spel för föräldrapenningen ;-)

kristina sa...

Du har fått en utmärkelse på min blogg:))

Music By Bengtsson sa...

Det får nog bli en beställning på den sidan med... Verkar ju otroligt kul...
Har tröttnat lite på Krockett & Irländsk Julafton dem kvällar på vi har lite Grill & Chill... :-)

Konstigt att inga Svenska levaratörer finns till detta, då vi ändå är ett Trädgårdsfolk?