söndag 10 oktober 2010

Höstpiffar bloggen lite..

Symetri är mitt andra namn. Under alla dessa år, ja, ett par som bloggare alltså, så lyckas jag inte få min header i centrum. Ett lagom grymt I-landsproblem att bekymras över så här på söndagseftermiddagen. Eftersom jag är så där lagom traditionstrogen, så har jag svårt att slita mig från min gamla hederliga header jag använt från dag 1. Är det någon hacker här som är duktig på blogger och kan förklara utan för invecklad fackmannamässig svenska hur jag kan bete mig? Jag har bytt mall och lekt lite, men finner ingenstans där jag kan centrera just den bilden eller på annat sätt lägga om bilden. Jag är en jäkel på att vara mamma..oftast, men totalkass på datorer. Tacksam för hjälp! Kram kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

fin ny bloggsida!!!

Hundratretton sa...

Varmt gul & fin sida! Är halvkass på sånt här och kan tyvärr inte bidra med några tips. Däremot är jag trogen läsare.

Glada tankar i en ny vecka!

Evelina sa...

Tack rara för respons! Alltid kul att se vad ni läsare tycker om den! TACK!

Vikkan sa...

Jättefin nya höstig blogg!

Om du ska få in bilden centrerat i headern misstänker jag att du får byta bloggdesign. Min headerbild är centrerad men beror på att jag valt just en sådan bloggdesign. :-)

Kram Vikkan