söndag 2 november 2008

Lite shoppingbilder



Denna nya skötväska köpte jag på gårdagens barnmässa, har printat lite bilder på favoriterna och satt in, fint tycker jag!
Sköldpaddan var nog mest jag som tyckte var cool, kunde lika gärna gängt upp en faktura eller en toaborste i en spiral så hade det varit minst lika kul enligt de enväldiga domarna.
Eftersom jag vaknade kl 05 sharp...så tyckte vi efter morgonbestyren,
"nu är det dax för morgonpromenad".
Jag menar då hade jag skrotat en bra stund i soffan med herr Bastian, de och vi hade ätit frulle, påklädnad av hela familjen..ja ni vet vilka bestyr man har på morgonen.
När vi kom till affärn var ju klockan bara 08.40,
va fan..det enda som skiljer mig från att vara pensionär är att jag har två småkottar i rollatorn.
Kanske har jag nu en ballare väska också?!
Peter har nu ångan uppe...han har pillat i studion, målat 2 fönster, fogat lite och nu bygger han två små ramper så att vi kan ta in vagnen källarvägen istället.
Duktiga duktiga han, bäst att inte störa nu!
Tänk vad mycket man hinner när man är uppe med tuppen...jag menar barnen.
Kram på er!
Kram på er!

Inga kommentarer: