måndag 25 januari 2010

Frustration..

Vill Tacka och bocka för fina grattishälsningar! ni är för goa!

Dagens inlägg blir inte lika innehållsrik som min dag:
*Barnen vaknade snoriga, men pigga, det blev dagis.
*Arbetsdagen kunde startat bättre, ni vet ibland blir det inte som man tänkt sig..
*Var supereffektiv under dagen, kanon!
*Min effektivitet, spoljerades. Bärgning på E18. E18 avstängd!!! 2 timmar i kö för att ta mig 2,5 mil. OMVÄG!
*Peter konstaterade att "Bastian är tokförkyld, hur gör vi i morgon?"
*Eftersom jag satt i seg bilkö, bokade jag om och roddade bland mina kunder, jag kunde komma till dem tidigare, kanon, de är så snälla!. Peter är hemma med fjunen halva dagen, jag kommer hem efter en tur upp till Krylbo och tar sedan resterande delen av dagen. Peter ska ha "skrivsession" Tisdag till Onsdag, alltså totalt nörda in sig i studion tillsammans med rara Tony(de skrev Alcazars mello-låt ihop). Allt går med lite fix.
* Bastian har nu tankats i bricanyl, det bara rosslar vid andning. Tycker så synd om honom. Har han smygklappat en katt under dagen??! Det låter så.
* När barnen lagts, var det bara till att arbeta vidare fast då framför en dator som gick i samma fart som bilkön..sega datorer är en sådan pulshöjare i bland!
* Nu klar, och här sitter jag nu, vid min lilla vita snabba rara klockrena fungerande dator.
Tror jag ska ta en skvallerblaska och titta efter "roliga" hårfärger. Har en sjukt lång utväxt på mitt normalt sett blonda hår som är färgat brun/rött/koppar..ääähh något i den stilen i alla fall. Har velat fram och tillbaka om jag ska återgå till att vara blondin eller om jag ska fortsätta lura folk att jag är brunett. vet inte, känner att detta är en enormt stor fråga i dessa tider..
God natt så länge, jag sover på saken istället.

Inga kommentarer: