onsdag 19 maj 2010

Grattis på födelsedagen!




Peters födelsedag idag!
Vi har firat med skönsång..så skönt som jag kan sjunga. Pojkarna hängde med på hurra-hurra! Här sjungs endast för fjunen eller min bilratt normalt sett, men ett "Ja må han leva" är klart att man ska stämma upp i. En liten tårta inhandlades och klämdes så där oproffesionellt av ett par päron 1 timme innan familjemiddagen. Peter fick biljetter till oss båda(man får ju vara lite klipsk) till "The blue man group" som kommer till sverige i september. Sedan fick han också arbandsklocka. Den andra var nog lika gammal som han själv.
Grattis på din dag gubben!!
Vår målare var sjuk i dag, så inget nytt har hänt i våra andra rum, men i morrn ska han komma igen för att fortsätta med underarbetet. Till helgen kommer en kompis till Peter på besök för att sätta tänderna i finliret samt tapetsering.
Som om det inte vore nog med besök hos oss nu...På Fredag får "vi" fin-fin-fiin-besök av
Martin Stenmarck. Trevligare är att jag råkar ha mina hemma-arbetsdagar just på fredagar!
Som vanligt är det tyvärr inte mig han har en date med,utan min karl och studion.
Kanske skulle man anordna "Ladies day"här ute på vischan.
Vad tror ni?
Här liten länk till recension av Eric saades album som i dag släpptes, där Mr födelsedagsbarn har gjort 4 låtar: Manboy, its gonna rain, upgrade och sleepless.
Och här en liten länk till ytterligare en recension för den intresserade.
Må den sälja platina och lite till!

1 kommentar:

Marko sa...

Gratta gubben från mig. Snygg klocka - är lite av klockfetischist själv.
Blågubbarna? Förstår att de gjord eintryck på schlagern. kan bli skoj.
Hej hej.