fredag 21 maj 2010

Fin-fin-finbesök hoss oss..

Finbesök hos oss idag. Mycket trevlige Martin Stenmarck! Det blev inget av ladies-day förutom sånär på en fika, vilket inte är fy-skam i ett ekorrhjul!, sedan banades det ner till studion för de två herrarna för arbete med än så länge hemligt projekt och jag återgick till mitt arbete som då blev att åka och göra en service på bilen, hade hellre haft en praktikplats på Bassflow idag, men men mitt arbete har inte varit fy skam idag heller. I love trådlöst internet när det är sol från himmlen! Tack för det!
Hoppas ni alla får en grymt go helg!

2 kommentarer:

Karin sa...

Du är ju värsta Se och Hör! Får jag fråga, vad säger alla kändiskillar om att du vill ta kort och publicera dem? Är det ngn som strejkar? Mer skvaller tack!! hihi, kramen

Evelina sa...

Det är ingen som strejkat än, Detta var mannen som tog när de var i studion. men de har alltid varit helt okej, de är väl inte helt ovana med att folk vill fota dem alt,sig själv med dem tror jag. Brukar alltid fråga om det är okej att jag lägger ut den på bloggen.
Skvallret tar vi när vi syns ;-)Snart hoppas jag!