måndag 24 maj 2010

Waaaooooow..

En titt på fjunens nytapetserade rum..Filmen jag inte fick upp igår.

Ikväll blev det en tur till min käre far som fyller pensionär. Fast bara på pappret inte i verkligheten..Undrar när min far ska bli en sådan där farbror som barnbarnen ska krypa upp i knät på och bli bjuden på karameller som ingen förutom han själv tycker är goda? alltså sluta arbeta som man gjorde när man var 30. Man är värd att trappa ner, framförallt min rare far. Fast å andra sidan så är det där han trivs bäst och man har ju all rätt att syssla med det man trivs bäst med när man fyllt pensionär, så vill man jobba vidare så gör man ju det. Grattis papps!

Nu på eftermiddagen såg först Milo men även Bastianett par timmar senare, krassligare och krassligare ut, vi får se om det är vabning som gäller för morgondagen. Hej kära arbets-pussel, vi har inte saknat dig.

5 kommentarer:

TvillingTur sa...

Det är ju nästan som det här total make over-programmet på 3an eller nåt sånt. När dom gör om ett helt hem åt några personer som drabbats av nåt. Dom barnreaktionerna ser alltid så överdrivet tillgjorda ut. Som på ett sätt ett barn aldrig reagerar.

Nästan så är ju detta. Fast helt utan det där fake.ade amerikanska tillgjorda överdrivna. Det är bara underbart på riktigt. Vilka ansiktsuttryck! O så sen det härliga HAHAAA...

Vilken vägg ni fixat åt dom. Snyggt jobbat.

-tobias.

Vikkan sa...

Jättetuff tapet!

Är impad av er "doer" helg!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh, nu har grabbarna mycket att titta på! Vilken reaktion :-)

Min mamma fyllde pensionär i början av maj och hon ska också jobba vidare ett tag till. Jag som hade sett fram emot en mormor som kunde komma och hälsa på lite oftare och stanna lite längre!

Lindas trädgårdsblogg sa...

PS. Har inte kommenterat på länge, men jag vill bara säga att er idé om kvällspromenader har inspirerat oss. Jag hoppas vi också kommer att ta oss för lite efter middagarna innan läggdags.

Maria med tvillingpojkarna Joel o Jon sa...

Men GUUUD va söta dom va när dom såg tapeten! =)

Den var jättesnygg.