tisdag 15 juni 2010

Har du tvillingar och bloggar?

Nu när jag uppdaterar sidan med nya finesser och utseénde kan jag ju inte vara sämre än att försöka få en för er tvillingföräldrar levande och intressant sida. vad behövs då?
Jo, er hjälp!
Meningen med min sida är ju inte bara att dyvla på er mitt dravel om ekorrhjuls-liv ibland varvat med smaken av "glamour" utan också att kunna ge er tappra läsare ett bredare urval av tvillingbloggar.
Så nu till min fråga: Har DU en "tvillingblogg" som uppdateras hyffsat ofta, som jag inte redan länkar till?Eller har du tips på någon bra tvillingblogg/sida? Skriv en kommentar och berätta lite kort om bloggen och adressen, så uppdaterar jag min lista efter att jag kikat på den.
Fler tvillingbloggar och sidor hoppas jag ska göra denna sida lite mer rolig för er!

Tack på förhand!

6 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh så söta!

Bettan! sa...

Ja vi har ju min blogg som du kan kika på och där finns ett antal tvillingbloggar som jkag brukar kika in på... kolla där om det finns något som blir bra till din lista...den jag rekomenderar störst är dortheas blogg. min är: tvillinglivet.blogspot.com

Angelica sa...

Hej! Jag har också tvillingkillar, tvåäggs grabbar, födda april 2009. Jag har en blogg som jag skriver i och visar mkt bilder i. Allt detta för att jag flyttade ner till blekinge från västmanland och ville ge min familj och släkt hemma chansen att se hur de utvecklas. Så vill du så kolla gärna in hos mig www.sunnerstad.blogspot.com
Mvh Angelica

Jennie sa...

Jag har en liten tvillingblogg, kanske inte så intressant just nu men jag håller på och lär mig :)

Sofie - tvillingmamma sa...

Heej!
Jag har också en blogg och jag skriver om mina tjejer Hilma och Alma som är 8 månader :)

Hittade din blogg inne på någon annans "tvillingblogg". Rolig läsning!

KRAM SOFIE
http://sofien.blogg.se

Lenny & Iza sa...

Trevlig blogg du har, och det verkar hända en hel del hos er :)

Vi har en tvillingblogg, dock 2äggs.
Och DOCK inte födda ännu, men snart så, vi uppdaterar minst 1 gång om dagen om allt som skett och rör dom små undren.

Lenny & Iza