onsdag 1 september 2010

Men jag är så klumpig..

Efter att vikkan, tvillingpäronbekant och bloggvän uppmärksammade det faktum att jag i mitt tidigare inlägg förklarat min karl som en bildåre, vill jag bara säga att han körde alltså inte bil när han flamsade bort sjukintyget, han körde det "röda monstret" alltså tvillingvagnen genom skogen, vi har ett elljusspår bakom huset i skogen, det är den vägen han körde på.
Jag hade helt enkelt glömt att skriva detta och inser ju efter att ha läst inlägget igen att själfallet läser man det som han körde rally med bilen(nu ändrat). Ville bara slänga in ett litet inlägg om denna groda för er som redan läst inlägget och tror att han är en fullständigt galen och oansvarig pappa.
Skrattar lite för mig själv när jag tänker på scenariot att han skulle kört så fort att till och med sjukintyget flög ur bilen.
/icke korrläsaren Evelina

Inga kommentarer: