söndag 13 februari 2011

Julafton?

Nu är ordningen återställd. Peter är hemma igen, med två låtar av två möjliga, dessutom gick båda direkt till final, kunde det bli bättre?! Slapp alltså ytterligare en resa för ett eventuellt andra chansen bidrag. Nu blir det till att se fram mot finalen, Danny eller Sanna, spelar ingen roll, fast min egna musiksmak talar mer för Dannys In the club.
Jag är megastolt!Väl hemma firade vi med lite lyxigare fika och blommor. Peter hade köpt med sig presenter, synd kanske att han inte åker iväg oftare då han gav mig en klänning och en tröja från Desigual, jätte jättefina, jag älskar det märket! Tack raring!!


Då jag inte kunde hålla mig, fick han sin alla hjärtansdagpresent i dag i stället, ett armband jag och fjunen köpt i dag.
Då kunde tydligen inte Peter heller hålla sig så han plockade fram ett till paket från resväskan, som om det inte var nog med de fina kläderna! ett jättefint silversmycke.
Fjunen fick varsin spargris, när de är duktiga kan de ibland tjäna en krona eller två, dessa har tills i dag legat i plastmuggar, men nu i varsina spargrisar. Så vi har haft lilla julafton här i dag, men det bästa av allt är att pappan är hemma igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow! desigual är verkligen cool! vilken man du har!
så härligt kul att båda låtarna gick direkt till globen. succé!!!

Linda sa...

Hmm....sådana där vackra saker får inte jag. Inte ens när mannen är borta flera veckor i sträck. Håll fast i Peter, han verkar vara ett lyckokast!