söndag 2 mars 2014

Då var det slut..

på det roliga… Tyvärr gick det inget vidare för varken JEM eller Martin i andra chansen.
Lite nyfiken på röstningssiffrorna är jag allt, tänk om Linus ställts mot Helena och Martin mot Outtrigger?
Då tror jag att Martin fått följa med Helena till finalen, men men..spekulera kan man ju alltid-Resultatet har talat. JEM:s placering tycker jag i vilket fall var oförtjänt.
Mr Kempe har ju lyckats fantastiskt bra i årets tävlingar, av 4:a möjliga fick han 4:a till finalen! Någon form av rekord tror jag.
Nu när vi avvecklat nästa helgs finalparty, blir det melodifestival-finals-mys hos goda vänner istället, barnen är överlyckliga då de (liksom vi) älskar vännernas två äldre döttrar.
Nya tag mot nästa år Peter! Du och upphovsmännen bakom både Josef, JEM och Martin har gjort ett fantastiskt arbete och jag hoppas att de kommer att äta radiovågor framöver!
Nu gissar jag Sanna och hennes outstanding röst till Eurovision!

Inga kommentarer: