onsdag 22 april 2009

Lite bilder från dagen..

I dag provade vi en ny öppen förskola vi aldrig varit på, det var hela föräldragruppen, blandat med mammor och pappor, vi har verkligen världens bästa föräldragrupp! Nästa vecka ska hela gänget till ett lekland för att låta kidzen bränna lite energi!
Milo, Ester Carl och Bastian som precis viftat ut mitt mammaljummna kaffe på sig själv, mig och Carls mamma. Det är alltså inte en dreggelfläck på tröjan.

Yeeehaaa!

En av de mina åker severingsvagn, men han vill helst inte avlöja sig.

En eftermiddagspromenad resulterade i ett par nya skor till killarna, får bli ett annat par en annan dag, så båda får nya pjuck, hittade bara dessa och vill köpa olika.
Från en sak till en annan, har precis sett den nya Heinekenreklamen..Underbart kul reklam!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Blev lite nyfiken, vilken ÖF var det ni var på? Kände inte alls igen det på bilderna :-)

Tuffa skor!

Kram Jenny

Lindas trädgårdsblogg sa...

Alltså hon i rosa tröjan (andra bilden) är läskigt skitlik en bild på mig när jag var i den åldern... typ samma kläder också. Om jag minns rätt.

Evelina sa...

Jenny: Det var på Gransgård tror jag det hette, man åker förbi badstranden och jihanders sedan vänster vid kyrkan, som heter...?
vet du var jag menar?
Linda: Aha, ska berätta det för min vapendragare anna, det är hennes Gulliga dotter Ester.