torsdag 25 mars 2010

Pusselverkstaden och lite mer Eric Saade..

Videon till Eric saades akustiska version av Manboy som han kör på sina signeringar. klipp från melodifestival, rep och hans signeringar. En kanonfin video tycker jag.

Idag vill jag ge ett enormt stort Tack till svärmor som ryckt in så vi kunde arbeta trots sjuka fjun. Peter kröp ner till studion kl 05.00 för att hinna jobba lite innan han skulle avlösa mig så jag kunde åka, fram till svärmor skulle komma. Pussel på hög nivå. Nu startar jakten på morgondagens lösning eftersom vi är i stort behov av att jobba lite mera..Blifriskanublifriskanublifriskanu! Sedan är det Välkommen helg!

1 kommentar:

TvillingTur sa...

Önskar er krya på er. De som behöver alltså. Er andra önskar jag att ni får ihop era dagar på ett bra och trevligt sätt. Så ni kan ta helg sen och pusta ut lite grann.

-tobias.