fredag 10 december 2010

Detta ger mig styrka!

"Evelina, jag måste säga att dina killar är helt underbara. Deras vilda upptäckarlusta är ett tydligt tecken på intelligens. Det kommer bli något stort av dem en dag, I promise. Stor kram från Väst..."
Denna fina fina kommentar fick jag från raraste Linda som har ett par tvillingtjejer i samma ålder som mina orkaner, samt en större sockertös. Det är alltid roligt att få feedback på vad man skriver, ibland peppning, ibland massor av råd. Bloggen har peppat mig mycket. Tack Linda, detta ska jag bära med mig!

Lägger in ett par bilder vi tog på fjunen inför deras första jul..




Vackraste

5 kommentarer:

Vikkan sa...

Dessutom är de söta som socker dina små vilda virvelvindar!

Kram Vikkan

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh, dom bilderna kommer jag ihåg! Mina pojkar hade likadana dräkter. Nu har lillebror två att välja mellan :-)

Jag kan bara hålla med den andra Linda. Energi och upptäckarlust är det bästa man kan ha för att klara sig här i livet! Då kan man gå hur långt som helst!

Hoppas ni får en fin helg! Kram /Linda V

Familjen Sundström sa...

Men så söt liten pepparkaksgubbe och tomtenisse! Gillar den sista bilden jättemycket då de liksom kommunicerar med varandra :)
Trevlig helg!
kram
// Sargit

Evelina sa...

Tack goa ni, det värmer så! En riktigt mysig helg på er!
Kram Evelina

MigränMamman sa...

Ja herregud va söta dom är;)Åh bara kan inte låta bli tofsen på luvan;) Det värmer i hjärtat när man ser såna här fina ögonblick!

Kram