lördag 16 juni 2012

Tvillingblogg? Har du en?

I nästan 4,5 år har jag försökt hålla liv i den här bloggen. Jag vill att den ska vara levande för ER! Så för att kunna ge er tappra fina läsare ett mervärde vill jag kunna länka er vidare till andra tvillingbloggar så behöver jag helt enkelt lite påfyllnad.
Så om DU har tvillingar och bloggar någorlunda frekvent, får du mer än gärna lämna en kommentar så lägger jag upp dig på min länklista. Det finns många som bloggar om sina små, men om du som har äldre tvillingar också finns därute, så vore det mer än intressant då vi alla kommer dit och kan behöva lite tips och vetande.
Tack på förhand!

6 kommentarer:

Mara sa...

Ingen blogg, men om du funderar över något är det bara att fråga då mina är 9 nu, men dock en av varje. Är barnen av olika kön blir det naturligt med olika kompisar och intressen, är det 2 av samma sort blir de mer betraktade som en enhet av omgivningen (säger barnens morfar som också är tvilling - han har en bror)
/Maria

Familjen Sundström sa...

ja mig har du ju redan på din länk till höger på din blogg ;-) men kan väl säga hej iaf. Ska försöka sätat mig och börja blogga ikapp lite då jag haft rätt mycket den senaste veckan... men försöker hålla bloggen levande jag med :-)
Gillade förresten de nya gardinerna, själva har jag nyligen fått upp de sista gardinerna här hemma efter flytten i oktober, hihii...
Hare gott!
kram
sargit

Jana sa...

jag har hittat hit! Skriver om mina 4 barn

Fia sa...

Jag har tvillingar, två flickor på 2år och jag bloggar!

www.sofsan.se

Sophie sa...

Jag har inte fött mina tvillingar än men de väntas komma i maj 2013 så jag har snart gått halvvägs. Bloggar om allt kring graviditeten :)

www.mammachexet.blogg.se

MammaElva sa...

Hej! Jag har en blogg där jag bland annat skriver om mina tvillingtjejer födda oktober -11.

http://elvornashem.blogspot.se