måndag 25 augusti 2008

En på miljonen??


Alltså snart bryter jag ihop på alla turer kring denna!
Ni som hängt med i följetång babywatch, reklamationen from hell som slutade bra, med hjälp från leverantören.
För 5 dagar sedan fick vi en ersättningsapparat.
Hur kan vi utav alla dessa apparater som de säljer lyckats få två med samma problem??
Återigen blir den för varm i sin laddare..
Har vi fått samma laddare tillbaka?
Vi fick ju inte flong nya, utan reklamationer där ena varit ok, och den andre enheten inte.
Det var ett ihop-plock av hela adapters helt enkelt.
Skit samma bara den fyller sin funktion.
Antingen har vi råkat få tillbaka samma som vi skickade ner, eller så är problemet inte så ovanligt som påstås?
Denna gång har vi INTE försökt att kyla ner den, den får vackert pipa vidare...
Vi har för stunden stängt av den, för att slippa lyssna, trots att det självfallet är just nu när barnen lagt sig för natten som vi behöver den.
Känns otroligt pinsamt att kontakta leverantören igen, men tillbaka till butiken går vi ju inte, de är ju inte dem vi nu fått den felande varan ifrån.
Eller pinsamt och pinsamt, borde det vara det för oss??

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Vilken skitapparat helt enkelt!