lördag 9 augusti 2008

Fotopyssel..





Igår började det att rycka i "pysselådran",regn regn ch regn gör ju att man blir lätt uttråkad...
Så målardukarna som legat och väntat på att bli omhändertagna fick bekänna färg!
Bastian till höger, och milo till vänster på tavlan.
Vi ska på ett partaj i kväll hos en av mina bästa vänner, hon och hennes man firar 10år som gifta och de ville uppleva bröllopsfesten igen.
Vi har delvis låtit göra och delvis själva gjort en grej som jag inte kan visa foton på idag, men i morrn lägger jag ut dem.
Vi satt och klurade på vad man inte har efter 10 år som gifta...öööhhhh...
Vi ville ge något roligt, så vi gnuggade den kreativa delen av våra skallar och kom på en annorlunda pryl.
Min syster ska vara "babysitter" idag, Tack för att hon finns och Tack Hasse(systers karl som så snällt skjutsar dit oss!
Brevet som vi skickade till Leverantören av vår babywatcher, postades i Tisdags(ett likadant till butiken)
På Onsdag fm får vi ett svar, snabbt!
Babywatchern ska vi skicka ner till dem, de kommer att testa den och då lär ju iallafall deras tekniker se att den inte fungerar.
Vi måste ha den nu när syster sitter barnvakt så vi skickar den nästa vecka.
Återkommer i följetång "psyk-strul".
Hej på en stund!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå vad fint!! Önskar jag hade nån liten kreativ ådra i mig för att kunna göra något liknande men icke. :-)