onsdag 29 april 2009

Asfaltsungar..

Är de ju inte, men dock har killarna aldrig presenterats för får, idag fick de se djuren vi så vackert har bräkt åt från bilderböckerna här hemma.
Så exotiskt.
Här försöker de äta upp pojkarnas homie Esters vagn.

Den starkaste fårmamman av dem alla..

Kul för dem mitt i allt snoreri, för det är den statusen IGEN på oss alla.
De hade lite strulit med att somna ordentligt, Milo vaknade säkert 10 ggr i går kväll.Tack Alvedon.
Vill också tacka Nestlé, eller kanske tacka mitt ihärdiga saxande av Ean-koder på barnmatsburkar. Här kan jag nu rulla runt svaret på att jag har varit en alldeles för kass morsa som inte lagat egen mat utan köpt färdig.


De roliga är att vi hade samlat ihop till en vagn från semper också, men då har de bytt ut sina "give aways" till andra saker när det var dax att plocka ut den..
Dock gillade jag actas vagn bättre då det var suflett och så på den.
Vi tyckte att det kunde vara smidigt att ha en enkelvagn för de tillfällen man har med sig ett av barnen någonstans.
Känns lite overkill att ha två dubbelvagnar(monstret och mc-laren sulkyn som bor i bilen)och två enkelvagnar.
Peter sliter vidare på 3 av låtarna till Lovestoned, samt en låt till ...... återkommer om det ;-).

Inga kommentarer: