fredag 1 maj 2009

Studioänka och Valborgsfirande..


Peter har vad jag tycker fått världens, näääe kanske inte världens då, men ett sjukt ballt jobberbjudande, som han än inte tackat ja till än, men eftersom det dagen till ära är 1:a Maj så startar min demonstration-ta-detta-nostalgi-jobb!
Som vanligt kan jag tyvärr inte säga mer än så, men ni som eventuellt skulle vara nyfikna får helt enkelt hänga kvar här ett tag för att få reda på vilken artist och vad det gäller.
1:a maj vad det ja..normalt sett är väl Svensson ledig då? kan det bli en mer dyng-röd dag? Här hemma ser man inte röken av vare sig röda dagar heller inte då Peter.
Valborgsfirande i går kväll med lite tillhörande grillning, vin och öl och sova kudden senare än vanligt trotsade Peter denna röda dag och masade sig ner i studion klockan 08.00 sharp.
Pojkarna somnade i vagnen igår kl 22.30, inte hade vi något för det idag.
Jag slog upp ögonen kl 04.58 och kunde inte somna om!! pojkarna gjorde dito kl 06.15.
Upp och hoppa, äta gröt, frukost, kaffe och jobba.
Förkylningsstatus: Pojkarna hostar och har prydande 11:or under näsan,men de har nu lärt sig att faktiskt fräsa ut när man ber dem i ett hushållspapper.Underlättar.
Peter har ryggskott, nackspärr samt förkylning. Jag är endast förkyld.
Vi fick tyvärr avboka ett 1-årskalas idag hos pojkarnas andra homie carolina.
Men så här är det väl? och värre lär det väl bli på dagis?!
Lite bilder från gårdagen:Bastian i sin nya fräcka kepa.


Milo i nya fräcka kepan.

3 kommentarer:

Kristina sa...

Så söta de är:)

Det ser så mysigt ut med den stilen på kläder, jag har ju bara två flickor och det blir mest rosa och rött *skäms*!

Kram

Vikkan sa...

Snygga kepor!

Milo och min Johanna har likadana! Min man tyckte nämligen inte att hon skulle ha någon tråkig rosa sak som han så fint uttryckte det så det fick bli en kamo-kepa till henne.

Kram Vikkan å busfröna

nathalie sa...

vilka underbara söner du har, de ser för goa ut!