fredag 24 juli 2009

Topplistan!!

Jag är hedrad!
Jag, eller rättare sagt min blogg, har tagit en plats på "Föräldrabloggar-listan"
En 17:e plats, så roligt!!! Kul att folk gillar det man skriver, även om jag vet att jag inte är någon slags "proffsbloggare", jag stavar fel, jag skriver med all säkerhet fel och använder mig alla gånger av totalt kass svenska, men uppenbarligen så förstår många vad jag menar med mina ord. Jag försöker heller inte göra sken av att jag är en proffsbloggare, då är det helt okej tycker jag. Jag är ju bara jag, och att få beröm för för något man själv plitat ner är jätteroligt!
Tack alla ni, verkligen, det värmer i hjärtat!
Jag är ju faktiskt en totalt läskigt vanlig "svensson" som strax ska kastas handlöst in i ekorrhjulet. Men va sjutton, hur fel kan det vara med ekorrhjulet? när det är en strävan för många människor att få tillgång till just ekorrhjulet.
Det gäller bara att unna sig att springa lite saktare ibland, så man hinner ta vara på livet.
Att ta vara på livets goda gjorde i alla fall klepto-Bastian nyss...

Måste bara rikta ett litet Grattis till Peter, den nya gruppen "Lovestoned" som Peter producerade singeln "Rising girl" åt, har tagit enorma steg upp på en lista i Tyskland, vilken vet jag inte riktigt men det hade gått bra för den i alla fall.
Min duktige man! Grattis till gruppen Lovestoned också förstås!

5 kommentarer:

Vikkan sa...

Grattis till den fina placeringen på blogglistan. Jag är ju en av dem som tycker att just din blogg är UNDERBAR just för att du inte konstlar med orden eller utger dig för att vara någon proffsbloggare!

Kunde som vanligt inte hålla mig för skratt när jag såg filmen med klepto-Bastian! Köttbullar är ju gott! =)

Kram Vikkan

Karln sa...

Du är värd en ständig första plats honey!

Evelina sa...

Tack vikkan,så snäll du är!
Jo, Bastian fick tag på hela köttbullepåsen och satte i sig den tillsammans med Milo..
Tack Peter du är min nr 1 alltid, det vet du!

Marko sa...

Grattis! Nu ska du bara uppåt...

Theannapanna sa...

Måste passa på att gratta till platsen på listan :-) Har läst inlägget från mobilen tidigare bara o därifrån kan jag inte kommentera...

Du skriver bra, jag älskar att läsa om era upptåg :-)
Kram kram