fredag 9 april 2010

El-ler så kan vi välja ett el-fritt boende..

Kanske behöver jag inte säga så mycket..
Den rostfria gick sönder i morse. SÅKLART..VAD ANNARS?! Blev tvugna att köpa en ny. kaffebryggare är ett måste. Känns som om det inte var länge sedan vi köpe den rostfria..minns att jag bloggade om det då. Den har bara blivit trögare och trögare i locket och i dag var det min tur att ha sönder ytterligare en el-pryl. Själva locket tog med sig vattenröret.
Jag tror att jag ska ha en liten tävling här på bloggen, den som kan gissa vilken av våra el-prylar som näst pajjar vinner!
Det som gått sönder senaste veckorna är:
Peters mobil
tv:n
Kaffebryggare
Avbrunnen elkabel
Varmvattenberedare
Dator
Så dessa attiraljer kan man inte gissa på..eller okej, det kan man visst det föresten.

4 kommentarer:

Olle sa...

Jag gissar på eltandborsten....om ni nu har en sån? :)
Ha en skön helg!!

Linda sa...

dammsugaren! kram

Evelina sa...

Än ligger Linda närmast vinst då den inte längre har några hjul, det lilla plastlocket som ska hålla filtret på plats har tappat sitt fäste..

Olle: Endast Peter har en el-tandborste, men den använder han nästan aldrig så kanske för att det blivit damm i motorn kan göra slut på den. :-)

Fler gissningar??

Johan sa...

Åh vilken mysig blogg ni har!

Söta ungar också :)

Hoppas ni alla ha en bra dag.