fredag 10 september 2010

Dinosaurier/Blue man group!

"Parasaurolophus" säger Milo, när Peter bläddrar i boken om dessa utdöda djur.
Stegosaurus, Triceratops, Tyrannosaurus, Bracciosaurus, Diplodocus, Allosaurus, Iguanodon är dinosaurier som Milo kan. Dinosar är grejen just nu!
Jag har en lillebror som var klockren på dinosaurier som barn. Han och hans flickvän ska i morgon vara barnvakt åt fjunen, tänk, min lilla lillebror...nu 21 år visserligen, men för mig den lilla rara blonda lill-killen som var en allvetare vad gällde kritatiden..Fjunen kommer förmodligen älska honom efter att han berättat om sina kunskaper(om han minns dem)vad gäller Jura, krita eller allt vad det nu heter-tiden.
I morrn ska Peter och jag delvis ta en middag solo, en drink eller två med rara Andreas och hans minst lika rara Niklas och senare vidare mot Göta lejon där vi ska få ett paletterat ansikte av Blue man group! Jag säger bara rad 1...Plastcape på!
Till er som såg deltävlingen från Gbg i mellot i år, så gjorde Blue man group ett uppträdande där. Jag var där med Peter och senare Niklas för att hejja fram Andreas, Tess och Lina när de framförde Peters och Tonys"Headlines", då blev jag såld på dessa lite läskiga män helt blåa i ansiktena och kropp, utan hår med stirrande blick, men jösses vad de kunde lira på olika ting, makalöst!
Ska bli fantastiskt kul att få se dem på väldigt nära håll! Ska fota

1 kommentar:

Olle sa...

Hoppas ni får en riktigt kul kväll!! Verkar grymt det där!! :)