söndag 19 september 2010

Reeperbahn musikfestival..

Några timmar efter deadlinen för melodifestivalinlämningen, åker min andra hälft till det Tyska landet, för att jobba. Från Sverige åker Peter, Tony Nilsson, Andreas örn och Alexander Bard, för att dela ett hus med 10 andra låtskrivare och producenter från samma förlag men från andra länder. Huset är fullt med studios, där ska det skrivas musik under 5 dagar. En riktigt kul grej och bra kontakter kan knytas, en erfarenhet rikare! Allt detta sker under Reeperbahns musikfestival, det kommer vara fleratalet uppträdanden, seminarier och galej i Hamburg. Kul!

Idag har yttre familjen varit här och fikat och ätit lite tårta. Jag fyller ungt i morgon, trevligt att träffas hela högen! Tyvärr för sällan, men kul när det blir av! Under dagens lopp har Milo utvecklat ögoninfektion. Inte bra. Inte skönt naturligtvis. Lite scary timing just nu, men det är ju inget att gnälla över!
Bastian fortfarande inget i ögonen, men det är kanske en tidsfråga. Lite osäker på hur länge detta kan hålla i sig. Men nu håller håller vi tummarna på att han slipper detta. Eftersom regeln säger att syskon också måste hållas hemma vid denna infektion, så får det bli jag och två pigga fjun hemma i morrn.

1 kommentar:

MigränMamman sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen! Kul för dig att bli 25 nu, själv blev jag 23 idag...känns bra må jag säga;)

Massa kramar