tisdag 21 september 2010

Vab-Musik..

Min bättre hälft har vab:at i dag. Det blir min tur i morrn. Vi behöver ingen kvoteringsbonus i detta hem. Vi kan avgöra det helt på egen hand. Ögoninfektionen kom på Bastian i går och satte nya grepp om Milo i dag, jag som trodde han var på bättringsvägen, så fel jag hade. Det blir till att bygga nya kojor under köksrumsbordet i morrn..Inget arbete för mig, tyvärr. Får hämta igen när de tillfrisknat.
I morgon åker mannen hemifrån, men inte för att möta ca 10 andra låtskrivare/producenter som jag skrev i går utan snarare 35. Fullt hus alltså.
Man kanske kan tro att det är ett evigt rännande på fina releasefester, showcases och diverse sena partynätter, men det är långt ifrån sanningen, för Peter i alla fall. Med kids, familj och i byn. Så att få andas lite annan luft än den som erbjuds i vår kommun, så blir detta ett grymt tillfälle att skapa nya kontakter och se vad som händer ute i vida världen. Lite nytt sound helt enkelt.
Saknar honom redan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

så trist med dessa infektioner!!!

mellot, när får vi reda på om han får med några låtar? så spännande!

Evelina sa...

Ja, det verkar ju vandra runt nu..

"Några låtar" ;-)Om, det vore så så väl!
Det går till lite annorlunda i år, det kommer att pytsas ut med jämna mellanrum från och med oktober..och framåt. Ingen som vet riktigt. Blir jätteglad om det skulle bli en, men det vet man aldrig.
Kram på dig!

Hundratretton sa...

Hej där!
Slumpade in här i er fantastiskt livsglad blogg. Kommer att följa med då och då.

Varma hälsningar!!

Evelina sa...

Välkommen Hundratretton! :-D