torsdag 28 oktober 2010

Batkid..

Vår friska lilla batman fick gå på dagis i dag trots en sjuk bror hemma!
Efter ett samtal med dagis så var det okej i dag, med maskerad och allt. Tack! Milo målades och kläddes ut i bästa Batman-anda. Peter åkte och lämnade honom och möts av barn som är oklädda...Nu kanske inte barnen hade klätts på utstyrseln hemma utan skulle få på sina kläder senare, vad vet vi. Jag hoppas att det nu inte bara var Milo som var utspökad så han känner sig utanför. Tänk att hur man än gör blir det lite fel. Men han vinner nog priset för coolaste batman i alla fall, vårt lilla knyte!

Här saknas en liten svart scarf och hans mantel, som innan avfärd också kläddes på.

2 kommentarer:

Familjen Sundström sa...

Så söt!
Vem var konstnären?
Jag får nog lov att öva upp mina konstnärliga talanger inför en massa ansiktsmålningar i framtiden ;) Just nu kanske jag klarar av en röd clown näsa ;)
Vad roligt att han fick gå till dagis idag.
kram
Sargit

Evelina sa...

Tack!
Det var jag som kladdade lite :-D
Ja, han var glad att han kunde gå och "visa upp sitt nya jag" idag!
Kram