måndag 10 januari 2011

Datorhaveri..

Min privata dator fick sig en liten flygtur, det var inte av någon över 3 år. Så kan vi säga, det räcker. Så för dagen ser jag grå smala vågräta ränder med 1/2 mm mellanrum på hela skärmen, otroligt irriterande, så jag har svårt att se vad jag skriver. Det löste sig för en stund när jag tog tag och vred på skärmen lite, men nu verkar inte det heller hjälpa, så för att inte vrida sönder den stackarn, allt blir svart och jag förmodligen galen då jag blivit av med allt, så backar vi nu upp allt. Ny dator är beställd i dag. Jag låter således bloggandet vila tills jag kan se vad jag skriver.. Peter har också lovat att svara på era frågor, så fortsätt att ställa några till om ni vill!
Kram på er! Jag säger bara "Elektronik och vår familj är inte kompatibla"

3 kommentarer:

Familjen Sundström sa...

Ni har då en väldans otur med elektronik...
Det där berömda veckopengen borde väl ha krymp till närmare noll snart ;)
Vill inte ens tänka på scenariot att vår dator skulle gå sönder av en eller annan anledning, bara för det ska jag nu be mannen göra en backup igen till vår extra externa hårdisk...
kram
Sargit

Lindas trädgårdsblogg sa...

Dom har kostat er många tusenlappar vid det här laget! Tur för dem att de är så söta och charmiga :-)

Anonym sa...

verkligen otur i er familj med prylarna... hade hoppats att 2011 skulle börjat bättre för er ;)

hoppas resten av året blir fritt från haveri och trasiga pryttlar...

kram