lördag 5 februari 2011

Eric Saade VS Danny Saucedo i mello..

Peter är inte bara inblandad i Dannys "In the club" utan även i Eric saades(Kempes)"popular", Popular har han producerat. Dessa strider lite om samma fanbase, dock känns det som Eric har en något yngre sådan. Fjunen och jag har ju haft fördelen att kunna lyssna in oss på årets låtar som Peter står bakom, även Sanna Nielsen. I princip varje morgon på väg till dagis poppar vi i bilen.
Detta klipp säger vad Milo tycker i alla fall...

I dag väntar "Funky kids" första gången i dag. Tyvärr är pojkarna ganska förkylda men jag tror vi åker dit och i allafall betalar för deras plats i gruppen, så får vi se om de kan sitta och titta på och deltaga lite om de vill. Sedan bär det av mot deras mormor & morfar, de ska sova över där i natt, kul! Lite skönt är det ju att det inte gör något om man då skriker ut sin besvikelse alternativt jubel i kväll med tjejerna!

Kör nu så det ryker DANNY, "In the club" är en grym låt!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte hört Saade låt men Dannys har jag hört och den är hur grym som helst. Danny är den grymma sångaren så jag ber en bön att det blir han vi skickar till Eurovision och inte Saade för han gillas inte här nä!

Familjen Sundström sa...

Han vet vad han vill :) Så sött!
Längtar till mina också pratar så att man tydligt förstår vad dem säger.
Hoppas du får en trevlig kväll.
Kram

Linda sa...

Underbart!