tisdag 23 augusti 2011

Lite roligt behövs nu..

Efter att vi igår verkligen förstod hur dåligt vårt utrymme under trappan mådde, skruvade jag ihop en klädhängare på hjul som bara väntat på att få bli använd. Här måste upprättas någon form av temporär lösning för alla vinterkläder och annat krafs som vi måste förvara på annat ställe än just i mögelrummet. Jag sitter på golvet i vår walk in closet i högsta hugg med den lilla traditionsenliga Ikea-mejseln, jag böjer mig efter en skruv, tröjan fastnar i den stora avlånga och mycket viktiga ser-det-här-klädvalet-bra-ut-spegeln, den faller..studsar i mattan och ut i klinker golvet!
Är det liksom möjligt att man efter allt crap, krossa en spegel också. 7 år till .ok.

Lite kul istället.
Peters version av Roxettes "Speak to me" är denna vecka  "Veckan Hitvarning" på Rix fm. Det är kul!
Låten finns i ett tidigare inlägg från veckan.
Han jobbar melodifestival nu. Finbesök på Torsdag. Det är också kul!
För er som inte är mellonördar så är deadline för inlämning av bidrag den 20 september, så nu knegas det nog  en del i studios runt om i landet.
Näpp, nu ska jag ge lite tid till Danny och hans kupaner i"true talent" som visar första avsnittet på 3:an, hej på er  fina!

Inga kommentarer: