torsdag 2 februari 2012

Puerto Rico!

Vi har tillbringat en vecka innan melodifestivalcirkusen startar i Puerto Rico på Gran Canaria. Vilket ställe! Underbart hotell, underbart väder. Vi har njutit till fullo!
Vi landade i går kväll på ett kallt Arlanda, hemma i huset klockan 23.30, natta barn och packa upp och bringa lite ordning då det blev ett fullkomligt kast in i verkligheten eftersom Peters tåg ner till Melodifestivalens första deltävling i Växjö gick kl 07.20 i morse, barnen skulle till dagis och jag skulle inrätta mig på mitt jobb i sedvanlig tid. Hej Ekorrhjul, du är så lite saknad. Jag bjuder på en liten bildkavalkad istället!
Sa jag att de ägde poolen?

Finaste på middag..

Tack snälla Spanjorer för att ni älskar barn och upphåller dem med leksaker..

Svanen?

Jag, det enda doppet i vuxenpoolen.

Delfinsafari

Som sagt.. i poolen..

Som föräldern tänkte här.." Titta inte åt vänster, titta inte åt vänster.."
Fullständigt horribla souvenirer. Självfallet missade de dem inte.

En semester med de bästa!

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Oj jisses vilka underbara bilder!! Ser ut att ni haft så härligt som jag hoppats på! Vad har ni haft för temperatur?
Kram

Evelina sa...

Tack söta! Ja, det var riktigt gött! Vi hade mellan 19-23, helt mulet en av dagarna och lite dis en annan, men annars solen i topp. Kan verkligen rekomendera stället! Vi syns i morgon?