söndag 4 november 2012

Madagaskar 3

Familjen på Bio
En härlig söndag! Lite strosande i Kista galleria.
Jag och Bastian uträttade lite ärenden och Peter med Milo gjorde lite egna påhitt för att sedan stråla samman för en lunch på Jensen´s bøfhus.
Besvikelse, Jensens är inte vad det brukade vara, men vad kan man vänta sig för dryga 50 spänn..
Peter fick först för lite kyckling än han beställt, barnen fick fel såser, jag fick peters extraorder med coleslaw. Detta ordnades lätt och alla kan göra fel.
Men som traditionell svenne-banan så orkade jag inte ens besvära mig om att påpeka för servitrisen när hon ställde frågan om allt smakade bra..att den sk råstekta potatisen på min tallrik är friterade potatisskivor, att Peters kyckling var torr som snus och att han fick kalla grönsaker.
Vi struntade i deras efterrätt och laddade med goda popcorn inför bion istället.
Nu uppladdning för en ny vecka!

Inga kommentarer: