tisdag 19 februari 2013

Helgens festligheter..

Swedish House Wifes åkte ut, icke förtjänt. Eddie åkte också ut lika mycket icke förtjänt här med, tycker jag.
Men nu jäklar i min låda SKA detta till Final! Sist ut i denna delfinal är Ulrik Munther, upphovsmän är Peter Boström och Mr G-son. Tredje gången gillt nu då!

Det händer massor av trevliga saker i helgen, som planerats över ett halvår tillbaka i tiden.
Peter och jag gifter oss! Så det blir inte party i Malmö på deltävling 4:a för Peter, det blir på annan ort.
Så spana in Ulrik lite extra i helgen!
Kram kram

6 kommentarer:

Music By Bengtsson sa...

Stort stort Grattis.
Nu får ni ha den bästaste av bästa dagar.. njut av hela helgen.

Peter o Camilla

Familjen Sundström sa...

Men så kul! Grattis i förväg :-)
Måste säga att jag inte engagerat mig särskilt mycket i schlagern iår, men har slö tittat på nästan varje lördag. Hoppas att kommande lördag slår de andra då jag inte varit så eld och lågor över någon låt än egentligen. Mer chockad egentligen över att "svordomslåten" gick vidare...
Jag hoppas ni får en minnesvärd och härlig bröllopshelg.
kram
sargit

Evelina sa...

Tack Peter och Sargit! Vi ska njuta och ha den bästa av fester <3
Kram Evelina

Camilla sa...

Men åh vad roligt! Ha en fantastisk dag och låt inte (blivande) mannen snegla för mycket åt schlagerresultatet!

Grattis i förskott!!

ankan sa...

Hoppsan, grattis :)

Linda sa...

Håller tummarna för Ulrik, det verkar vara en bra låt efter det lilla jag hört.
Ha en fantastisk bröllopsdag och krama dina fina pojkar från mig.