söndag 3 augusti 2008

Movietime..

Milo är såå cool när han "blurrar" med munnen, ja ja med lite hjälp förstås. Men han förstår att ljuda när man sätter fingret mot hans mun.


De börjar bli små barn av dessa plutteknyten, 6 månader har de ju funnit hos oss. Det är nu ganska exakt 1 år sedan vi var på ultraljud och fick reda på att bebisen var bebisar.
Jag hade då ännu inte berättat för min chef att jag var gravid, så jag gjorde en
t-shirt med texten: "Till min käre chef... Det var Peter som gjorde det!" Som att jag ville claima honom, hihi :-)




Nu börjar jag att få tillbaka min familj från sjukdomar och elände, såå skönt för dem att äntligen kunna vara sin egna person.
Jag har saknat dem!
Håller dock fortfarande på med ögondropparna på Milo, men bara någon dag till, också väldigt skönt, då han bereder sig på en fight för sitt liv varje gång man tar upp den lilla pipetten.
Dagen bjuder på en trip till svärisarna på middag, Nice!
Killarnas farfar är en kung i köket, ja deras farmor också, de har ett stort intresse för matlagning och att prova ny mat.
De har besökt många stjärnkrogar runt om i Europa, hämtat inspiration och bara njutit!
Det är alltid en njutning för smaklökarna att åka dit!
Får skriva i morgon om vad vi åt.
Hej på en stund!

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Alltså det är med ett jätteflin på läpparna som jag ser era filmer! Men vet du vad? Min stora gosse har lärt sig göra så där själv genom att vicka leksaker i munnen! Inte lika snabbt kanske.. :-)

Frida - Doula i Östergötland sa...

Klockren T-shirt! :-D