fredag 15 maj 2009

Finbesök igen...

Idag har vi haft "glamourbesök" igen "Idol-Ola"..., Ola Svensson heter han faktiskt, med skivbolagsfolk. Ett möte om Peters inblandning i olas nästa album.
Här visar Peter sin magdans som bara han kan..Ola till vänster och "Nickarna" till höger.

Förmiddagen tog vi med öppnaförskolans korvgrillning som de har på Fredagar,dock struntade jag i korven även denna gång, dumt att göra om ett misstag 2 ggr.
Jag och min vapendragare Anna och hennes arvinge Ester åkte dit lite tidigare, tog en kaffe och bara njöt av det underbara vädret. Killarna visade sin allra bästa sida, säkert bara för att impa på Ester.Här lägger milo in en stöt på Ester "över bardisken"

Efter ett totalt misslyckande att få en bild med alla tre som står still,fyrar av sina vackra leénden och tittar in i kameran samtidigt, gav jag upp.



Det klättrade lite också..

Väl hemma klippte jag gräset, härligt att bara kunna göra det i linne, det är jätteskönt ute. Jag älskar denna årstiden, inte för varmt för en själv och framförallt inte för fjunen, man har inte tröttnat på grillad mat, folk är i allmänhet sugna på att umgås efter månader i sina grottor.
Härligt!
Hoppas ni alla får en fin helg med värme!

2 kommentarer:

Marko sa...

Heja Ola! Han är en go kille. Men att han gillar manlig magdans?

Evelina sa...

Ja, han är go, lilla Ola! Jo, magdans tror jag funkar utmärkt på Ola..