fredag 15 maj 2009

En utmärkelse!

Jag fick en utmärkelse!
Av Kristina.
Vanligtvis, när jag fått utmärkelser...ja, det är verkligen inte så att de haglar in, men jag brukar jag inte lägga in dem här. Inte av nonchalans, jag blir väldigt glad, men det är bara ett val jag gjort.
Men när bloggar med andra ord dess skribent berört mig, som verkligen får inverkan och stor eftertanke till de verkliga katastroferna som kan hända en själv.
Då vill jag gärna lägga in den här, förhoppningsvis berör de fler och får någon annan att se ljusare på sin egen situation.
Jag har många många goa rara läsare som jag skulle vilja skicka denna utmärkelse vidare till men idag väljer jag att hylla min underbaraste vän FIA (annorlunda barn, annorlunda liv), som har det jättetufft nu.
Hon är en grymt rolig, intelligent och stark person precis som Kristina.

1 kommentar:

Sofia sa...

Men tack gumman! Börjar grina när jag läser detta! Tårarna sprutar. Det värmer mitt hjärta att du/ni tänker på mig!
Saknar dig jättemycket.
Snart är det över (inte alltför snart hoppas jag) och då jävlar... då blir det som vanligt igen, förhoppningsvis.
Stora kramar till er alla