tisdag 12 maj 2009

Sick

Vi kom aldrig till att bosätta några blommor.
När det var dax att gå ut, hittade jag inte Milo..efter lite letande hittar jag honom uppkrupen halvliggandes i fåtöljen.Stilla stilla. Efter lite tempande kunde jag konstatera att båda dragit på sig feber. Aj aj, stackars pojkarna. Här är innan sänggående,så här stilla ser man dem endast på foton eller när de har ett par decimaler över 37. Jag vet att de inte är hög feber, men dessa fjun blir verkligen tagna av låg feber.

Pojkarna har ju ganska precis blivit av med förkylningen,ett par dagar sedan bara. Jag är inne på tredje veckan och är nu beroende av nässpray.
Jag har varit mer förkyld under 2009, än jag varit sammanlagt i hela mitt 32 åriga liv. Sjukt!

2 kommentarer:

Esmeraldah sa...

Nä, vad de ser ynkliga ut, pluttarna!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Och vilka grymma förkylningar sen! Jag har aldrig varit så sjuk heller! Nu är jag bara såååå tacksam att vi varit friska sen påsk! Jag tror det är rekord sen allting startade i augustio... Krya på er stackare!