onsdag 26 augusti 2009

gymkort...Haaa!

Ja, det ligger där det ligger..i lådan och bara kostar pengar just nu och har så gjort sedan November. jag är sämst. Trodde att, nu jäklar ska jag börja träna, gick på ett par spinningpass och boxercise och sedan tog det stopp.
Jag har så dåligt samvete för detta.
Men i dag har jag byggt hyllor och satt upp 4 ljusskyltar på dessa, TUNGT kan jag säga, som ett träningspass på 4 timmar. Man måste vara näst intill elektriker,plåtslagare, fantastiskt stark och atletisk, jag är inget.
Kanske lite av en atlet när jag klättrade runt som bara Bastian och Milo klarar av ovanpå dessa monsterhyllor och kopplade kablar, klippte plåt, skruvade ner takbelysningar och kånkade.
Förkylningen har krupit ner i halsen, så jag var totalt slut som artist när detta bygge var klart. Nu har jag en nära döden upplevelse.
Pojkarna var på dagis idag, hyffsat friska och väldigt pigga. Dock blev Peter uppringd 2 timmar innan ordinarie hämtningstid, Bastian var väldigt ledsen och pipig.
Peter tog sin "röda faran"(cykelkärran) och hämtade hem de små liven.
Efter jag var klar åkte jag hem och "tog över" så peter kunde gå ner i studion igen.
Knåp och pyssel i ekorrhjulet!

1 kommentar:

TvillingTur sa...

...det eviga knåpandet.
Jag hörde ett reportage på radion ang att det är färre och färre 18-åringar som tar körkort. En massa 18-åringar intervjuades och menade att dom inte hade tid. Dom hade såå mycket dom var tvungna att hinna med. Hehe... inte blir det mindre med åren, tänkte jag. Vad skulle man hinna med som 18-åring? Fika, hänga, värma maten i micron o så kanske lite plugg då?

Jag tycker ni jobbar på kanon i ert ekorrehjul. Hatten av.

-tobias.