måndag 21 september 2009

Ekorrn satt i granen..

Har ni upplevt ett ekorrhjul i 200 blås?
Jag har det idag. Idag startade jag "på riktigt" med endast "mina kunder" och den körplanen jag lagt upp.
Shajse. 4 st viks till lunch. Bra för gravidmagen man dras med..eller inte. Tufft när man nu har en tid att passa till dagis.
Peters dag började i studion kl 04.00 i natt, stackarn var uppe en stund och pausade i huset när jag kom hem med barnen. Han hör inget längre säger han. Blir så kanske när man suttit 13 timmar med samma musik i öronen. Men i morgon lämnas bidragen till melodifestivalen in och vi håller våra tummar. samt att Jag, Bastian och Milo får tillbaka gamla Peter igen, TACK!

2 kommentarer:

Linda sa...

hoppas att Peter får med någon låt. om han får det så VET du att jag kommer rösta som en liten blå hemifrån soffan när spektaklet drar igång. lycka till!

ekorrhjul i 200 blås, you name it!

Evelina sa...

Vi håller våra tummar!!
Vad bra Linda, ifall så vet jag att han har ett par röster från götet och från mig ;-)