måndag 14 februari 2011

Flaggar lite..

I morrn blir det att åka till Götet igen, men bara en blixtvisit till kontoret och lite middag då det nalkas finbesök.
Känns sådär att åka hemifrån nu, ,Peter kom ju precis hem därifrån. Nu ska väl äntligen soppan med "In the club" vara utdiskuterad. Överallt hoppas jag. De orkar inte mer nu. Nog. Enough. Finito. Over and out.

Vill flagga lite för "Sofias änglar" som kommer att gå på 5:an i morgon kväll. En mycket tragisk historia som drabbat en gammal barndomskompis till mig. Bloggen i högerspalten: "Therese..Leva vidare".
Tyvärr kommer jag att missa programmet då jag förmodligen sitter på företagsmiddag, men den går väl i repris.
Ryser bara vid tanken på hennes scenario. Starka starka Therese.

Ta hand om er i dag, för det ska jag göra!

1 kommentar:

MigränMamman sa...

Det bord gå att se på femmans hemsida.....Jag har sett och gråtit......

Kram på dig