söndag 24 augusti 2008

Stackars..klimpar..

Jag var ju solo med klimparna i natt.
Jag var uppe nästan 1 gång i timmen till Bastian, knorr, stök och bök.
Hans framtand är på väg, precis som jag "siade", om den inte tittat fram idag blir jag förvånad, jag ser den väldigt tydligt.
I tron om att jag skulle vara ensam med platinaklimparna idag, Sms:ade jag syrran om vi inte kunde ta en förmiddagspromenad, jag skickade det kl 08.00, lite sådär lagom tidigt.
En liten stund efter det får jag ett mess från Peter som seglade till Strängnäs igår för att partaja.
Jo, han partajade alltid... Han såg framför sig en seglats hemmåt som ogenomförbar, så han frågade mycket snällt om inte jag kunde hämta honom.
Självklart hämtar jag hem min tredje klimp. Ner till Strängnäs i morse vid 09.00,
så det blev ingen promenad med syrran.
Men skönt att ha klimp 3 hemma också.
Han hade haft det kanonmysigt, kanonkul och kanonfullt.Kul då, mindre kul idag.
Han börjar tydligen också att bli gammal?!
Jag var ju själv lite småbakis igår, men nästan helt obefogat, vekligen! för jag var superförsiktig och oförskämt skötsam, men trots det hade jag ont i huvudet till jag gick och la mig på kvällen, sjukt ju!
Dåliga kräftor?
Jag åt Ullmo:s kinesiska, ingen höjdare faktiskt, smakade dy och sedan får man tydligen ont i huvudet av dem ;-)
Idag blir det lite minikalas, Klimp 1 och 2 fyller 7 månader!Grattis mina älsklingar!
Ska bara skrapa upp klimp 3 från sängen, så ska vi äta tårta:-)
Ha en supernice Söndag!

Inga kommentarer: