lördag 13 juni 2009

Jobb..

Peter har arbetat som en galning, sedan jag kom hem från Frankrike förra fredagen, har vi knappt setts, trots att han har studion på tomten.
Men i dag slutade han i alla fall kl 17.00, tjihoo, lite kvalitetstid med kidsen blev det.
Han har varit sjukt stressad över en låt som nu är, så gott som klar. Återkommer.
Ett annat projekt som också kan läggas till handlingarna är låten "Rising girl".
Det är första-singeln till den nya gruppen "Lovestoned". Framför allt ska gruppen lanseras i Tyskland, så osäkert om man får höra den här.

Seg dag idag, endast en barnvagnspromenad med min syster och hennes kotte. Mycket energi och huvudbry går nu åt att söka efter hem åt min lilla hund. Ni som inte hängt med tidigare, anledningen är allegi hos båda killarna.
Vet ni någon, eller kanske du själv skulle vilja bli matte/husse till en 6-årig Australian Shepherd hane. Vill du veta mer hör av dig till mig här så berättar jag närmare.
Fortsatt trevlig helg på er!

1 kommentar:

Anna (Maz..) sa...

Åhh, jag skulle såå gärna vilja bli med hund igen. Saknar hund i mitt liv men vi har kommit överens om att vänta tills tjejerna blivit lite större...

Jag ska rycka lite i de trådar jag själv använde mig av när jag jagade nytt hem till vår hund och se. Öppnar sig något så hör jag av mig.

Stor kram