fredag 16 oktober 2009

Remake..

Peter är inne i stan på ett möte med Tony (pappa&pappa till Headlines)och ett showcase med Pixie Lott,lyckoosten! Typ en skitsnygg singer-song writer från England, ja ni vet säkert vem hon är. Sedan blir det lite partaj för hans del.
Det är han värd!
Själv är jag rätt snygg i mitt i dag otvättade hår, lite snorspår på tröjan och flagit nagellack..Så i kväll ska jag och småfjunen laga mat och ha en egen goskväll. När fjunen lagt sig ska jag ordna en spa-light-kväll åt mig själv, bad och lite annat fix, med andra ord en liten renovering av nedgången småbarnsmamma. En "remake" av mig själv. Kommer inte upp i Pixie:s klass men kanske i mamma-klass och det räcker för mig. En ego-kväll, skönt!

Igår kom lekstugan äntligen på plats, den hämtades med lyftkran. Pojkarna var mäkta imponerade av den enorma lastbilen och tillhörande kran..

Det blir till att sätta händerna i lite målarfärgspytsar, men inte förrän till våren, så att den matchar resten av de små hus och garage som finns på tomten.

Hoppas ni får en grymt go helg!

1 kommentar:

Familjen Sundström sa...

Åh vad skönt med en egen "remake" kväll :-)
Själv blir det Idol om barnen behagar att somna i tid och sedan sussa kudden...
Trevlig helg!