onsdag 18 november 2009

Titta, jag har blivit en superstar!!

Peter, min bättre hälft alltså, gick upp kl.03.05 i morse. Han kunde tydligen inte somna om efter att jag fått ett arbetsrelaterat fax 30 minuter innan, Faxjä**** talar ju om för hela grannskapet att han svalt ett papper.D å väljer man att gå upp för att jobba, helt naturligt. Han jobbade och slet hela dagen...
Nu satt jag här och läste mina mail nergonad i soffan med Peter bredvid, med tillika hans dator i knät en allt för vanlig syn efter middagen och sövda barn hos oss.
-jag har fått ett mail av dig, är det viktigt eller? frågar jag.
-ja, öppna det.
-kan jag göra det senare, jag behöver mailterra lite andra människor först?
-Neeej, öppna nu!
-Ok.
Detta var det viktiga.. En "Tackfilm"
till mig, han är för söt min blivande man! Någongång ska han bli i alla fall.
Nu förstår jag varför det alltid blir tidsbrist till allt annat..Men riktigt sött var det! Tack gubben!

Har gjort ett tappert försök att få ett godkännande av honom att skvallra om vad han fixar med i sin snickerboa förutom melodifestivalbidragen förståss, men det blev nobben. Så till de eventuella pop och mellonördar som jag, det kommer.. Det är endast webbjokrar det får flaggas till höger och vänster med..humpf.

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Filmen var... FANTASTISK! Tack för att du finns!!!

Annelie sa...

Va gulligt av han!! Sånt uppskattas mellanåt!! Verkligen!! :)

Kramen