måndag 19 april 2010

God natt då..

Efter mycket hit&dit vad gäller flyga eller icke flyga så blir det nu bil ner till Götet. Kommer att få en "sovnatt" till 03.30. Sedan plockas jag upp av kollega och på vägen plockar vi upp ytterligare 2 kollegor. En som redan tillbringat 50 mil från Norrland under dagen. Allt för konferensen.
Idag har vi..ja åter igen inte för min skull haft finbesök av Mr manboy himself. Rara Saade och hans manager, Mr Lingman. Trevligt folk de där! Kanske skulle jag utlysa en tävling om att få en signerad "Manboy" singel!
Kommer strax!
Så nu blir det lite uppehåll här ett par dagar, då jag misstänker en otrolig längtan efter scandics kudde i morgon kväll och en massa arbete dagen efter det.
Ha det gott mina vänner, God natt!

1 kommentar:

Olle sa...

Sov gott, kör försiktigt och ha det så trevligt på konferensen! :)