tisdag 7 september 2010

Mer fästingar..

Hittade en liten parvel på mig själv också, uuuääää! Har de vaknat till liv nu, eller är det min första sommar/höst utan hund som gör att jag förträngt fästingarna? Jag tycker lika illa om dem i vilket fall.
Peter sitter i studion sedan 03.30, han är galen. Milo vaknade till vid 03.00 och Peter kunde inte somna om, det var lika bra att gå upp och jobba sa han. Han skulle vara en drömanställd, tror jag. Fast nu är han ju inte anställd, han är sin egen, kan vara skillnaden..
Idag får Peter rart studiobesök av musikgeniet Tony, Peter & Tony är en bra duo. Kan bli intressant! De gjorde "Headlines" tillsammans, som framfördes av Alcazar i årets mello. Även en del av Olas forna låtar "Nathalie" tex.
Näpp, nu dax att äta frukost! Hoppas ni får en trevlig dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

läskigt med fästingar!!!

kul att Peter och Tony är igång igen. hoppas de skriver ihop något/några bra till nästa års mello. himla kul!!!