fredag 4 februari 2011

Tjuvlyssna på melodifestivallåtarna..

HÄR lyssnar man på bidragen, en liten snutt av varje. 24.04 in i klippet är starten för presentation av Danny och 
"In the club" bara att hoppa fram.

Här är gårdagens odds från Svenska spel. Kul!
Dilba    2.80
Swingfly    12.75
Jenny Silver    1.77
J Matsson    3.20
Le Kid    3.20
R Viberg    22.00
P Andersson    3.75
Danny    1.07


I denna tävlingen är det vanskligt att lyssna för mycket på skriverierna, vad inbitna mellofantaster, musikfolk och andra insatta personer tycker. Det är inte alltid de som lyfter telefonen och röstar i slutskedet i allafall.
Men jag kan ju inte sticka under stol med att det är kul att läsa positiv kritik, mycket stolt över Peter!
Nu är det ju inte bara han som står bakom låten och inte han som bär på det tunga artelleriet av fans i sin ryggsäck. Men stolt blir jag när det är positiv kritik över produktionen. 
Fjunen sprang runt här hemma igår och sjöng: "In de klabb, de klabb, de klabb, in de klabb!"


Idag blir det en vabdag med fjunen, galet förkylda är de. Tanken var att de skulle vara hos mormor och morfar på lördag/söndag, men jag får se hur de mår. Nu på morgonen ska jag sitta i ett telefonmöte...kan bli galet med två treåringar. MEN då fick jag tipset av en kompis att på svtplay, kan man se på "Dinosaurietåget". 
Kommer förmodligen att bli min räddning! Tack Malin!

Inga kommentarer: