torsdag 30 juni 2011

Intensivt..

Det är mycket nu. Så kan vi säga. Veckan startade med finbesök iform av gravitonas(AlexanderBard och Andreas Öhrn) trevligt trevligt. Men som vanligt var det ju naturligtvis mannen de skulle ha en date med. De fabrikade lite i studion i dagarna två. Själv har jag flängt och farit mellan mina kunder...i detta fina väder-faaan att man inte tog semester denna veckan. Men det kan ju faktiskt bli fint de veckorna man har glädjen att få avnjuta sin semester.
Man speedar upp in i det sista för att få allt att fungera så bra som möjligt de veckorna man inte finns på plats. Världen slutar ju tyvärr inte att snurra bara för att man går på semester. Men inget som är unikt för mig så har vi väl alla. Jobbar järnet innan semestern, för att sedan komma tillbaka till en smällproppad inbox och loads med arbete som tar minst ett par veckor att hämta igen. Hade kanske varit lugnare för sinnet att skippa semestern? Nej då detta var ett mycket dåligt skämt!
Klart man ska ha semester, oj så underbart!
Peter&Bastian

Jag&Milo

Fjädrarna  är inne i värstingperiod av 3-årstrots. Enough said!
Jag ska göra en lite bättre uppdatering om deras status en annan dag, de lever och mår bra i allafall och det är huvudsaken, 3-årstrotset får man ta!
I morgon kommer fina G-son på besök över natten för arbete med Peter igen, ett trevligt avslut på en lite annorlunda vecka.

God natt på er!

2 kommentarer:

Linda sa...

Krama tvillingarna från mig. Och för att uppmuntra dig lite kan jag tala om att du har en lugn period att vänta dig vid ca 5 år och 8 års ålder;-)
Kram

Evelina sa...

Tack Linda! Då finns det hopp! Kram på dig/Evelina