torsdag 12 januari 2012

Någon som säljer snö??

Blocketannons inlagd i dag från en snösökare i grannkommunen.
"Nu är jag så j*la less på den här vintern..
Har köpt både nya skidor och ny snowracer till barnen men inte f*n kommer det någon snö ??
Så jag önskar att köpa några lass att tippa på tomten så att ungarna får åka lite pulka..
Så om det finns någon vänlig själ som har lite extra snö, kör hit det omgående JAG betalar bra..
OBS ! Inte samma snö som på bilden för den skiten bara töar bort !!
Obs ! Bara mail kontakt, körde av telekabeln med slungan när det kom några fjun härom dagen .."

Jag förstår, våra barn fick också var sin snowracer i julklapp...dessa var liksom slut förra julen. Snopet.
Jag var på besök på en trädgårdshandel idag, de håller på som bäst och plockar upp sina finaste vårkrukor i vårens alla färger med tillhörande blommor i lika våriga färger- Folket vil ha detta nu tydlgen. Det skyltas med tulpaner också. Jag vill ha snö!

1 kommentar:

Music By Bengtsson sa...

Det kom ju snö idag? :-)
Märkte jag när man skulle "skynda" sig till Bromma för att komma hem till framsidan ... :-)