söndag 4 oktober 2009

Kämpig vecka

Har tagit ett beslut om min/vår hund idag. Ett svårt beslut, men jag är illa piskad att bara ta det. Har dragit på det länge nu. Vem har jag försökt att lura, jo mig själv och mina känslor över detta beslut som jag inte velat ta. Känner mig som en jäkla bödel. Hade han mått bättre hade jag nog krigat på lite extra för att hitta ett nytt hem, men nu är inte så fallet.
Nog om det, vill bara skjuta undan de tankarna. Skaffar man sig ett djur, skaffar man sig tids nog också en sorg.

Bastian är mycket bättre i sina lungor idag, natten var minst sagt slitig. Peter var uppe 4 ggr mellan 23-01, jag var uppe 4 ggr fram till 03.30 då jag gav upp och gick upp med Bastian , vi tittade på bilarna och läste bok, slumrade i fåtöljen i 2 timmar sedan la vi oss igen. De sov ialllafall till 07.30. skönt!
Var på Underbarabarn-mässan/husmässan i Älvsjö, handlade liten present till min kompis som precis fått barn, samt lite kläder till pojkarna SÅ KLART! Även två st "flytdressar" till badhus-besök eller nästa sommar. Varsin "kameleont" tröja med stjärnor, att bäras av stjärnor.

Varsin hysterisk grod-pyjamas..peter tycker väl inte att dessa hör till de finaste pyjamasarna, men jag tycker de är söta och pojkarna gillar grodor så..

Hittade denna fina bild på två av de tre vackraste jag vet!

Inspirationen är tyvärr inte på topp, men jag kommer tillbaka!

4 kommentarer:

Annaomlivet... sa...

Massor med kramar vännen!!!

Familjen Sundström sa...

känner med dig... har lite funderingar angående vår katt som börjar bli gammal...
Var också på mässan idag, köpte likadana grodkläder till mina, fast då var det så urplockat så den ene får en tröja den andre byxor ;)
första gången för mig att besöka underbara barn mässan men säkert inte den sista...

Sofia sa...

Vad tråkigt med vovsen... Lider med er.
Skönt att kidsen blivit bättre! Annars är det rätt härligt med nattvak, speciellt om man ska jobba dan efter.
Hoppas Peter får med nåt bidrag i festivalen så det blir lite värt att titta på den.
Jag vet en som precis fått barn och som saknar sin vän JÄTTEMYCKET och som gillar presenter. :-)
När ska vi ses?
Puss och kram på er
Fia

En Mölnbobos Liv sa...

Jag var också på mässan, inhandlade också sån där tröja med stjärna på från Kameleont. Supersnygga.

Kika gärna in i min blogg, har 5st barntävlingar igång.