lördag 9 juli 2011

Men herre min gud!

Trodde först att det var ett skämt. Detta fascinerar mig, då det känns som att läsa en skämtsan påhitte-historia. Finns detta på riktigt, allvarligt?!
Det finns många olika gudar att lägga sin tro på, det är upp till var och en, dock har jag inte engagerat mig djupare än så i någon tro. Jag tror på livet och döden, vad man fyller upp detmed där i mellan är upp till var och en. Jag är ett typiskt hatobjekt för Baptister i allafall.
Säkert du också om du är från sverige, för det räcker...
Tänk att en grupp av människor kan hata ett folk som oss svenskar samtidigt som man tar avstånd  mot rasism.Bara där föll liksom trovärdigheten för min del. Att man sedan flaggar med den danska flaggan.
Citat:
"Ikea- a worldwide distribution network for satanism"..."The Danish author Astrid Lindgren" "Sweden even has suicide clinics"
Så mycket fördomar, så mycket galenskap.
Läs HÄR. Ett forum "Landover Baptist church"

1 kommentar:

MigränMamman sa...

Detta måste vara ett skämt!!!!!?

Dom sitter själva i ett land som rymmer Ku Klux Klan, Hollywood där även en gigantisk porrindustri frodas....Hugh Hefner - äkta amerikan? Gängkrig, fattigdom, mord i massor, U name it!

God bless Sweden (med den danska flaggan;))

My oh my, jag tror jag kissar på mig av skratt......