måndag 12 oktober 2009

Till trötta småbarnspäron, överaskningstips!

Ni-nanna ni-nanna ni-na-nanna ni-naa..minns ni? Bokstipset med Stefan Mählqvist, han som satt i en vad vi i nutid kanske skulle kalla pride-soffa. Denna eminenta tvillingblogg förvandlades nu under dessa två sista dagar till en boktipsblogg..
Nääe, inte riktigt, men jag vill slå ett slag för en helt underbar man, karl och bästa vän, nämligen min egen. Han gav mig i dag den finaste present sedan dubbelplusset på stickan, världens i särklass vackraste bok.
En egendesignad fotobok från Fujjidirekt.
Om våra tre första år tillsammans!

Foton och berättelser från då vi träffades till husköp och gräsmatteanläggning foton på vänner och släktingar till tapetsering och resor, naturligtvis också om fjunens ankomst till världen! Peter har lagt in så fin och vacker text bredvid bilderna och valt så fina bilder. Till och med de som i ett vanligt fotoalbum hade sett ganska tråkiga ut har blivit fina med text och jämförelse av "före" och "efterbilder".


Så tipset i dag: vill ni överaska och göra er fru eller man eller annan vän riktigt glad, gör en fotobok (perfekt juklapp)! Den ser riktigt klassig ut, tjocka fina sidor, en gedigen bok, innehållet bestämmer man ju själv, vad kan vara finare!
Det låter som om jag gör en reklamkampanj för ovan nämnda företag, så är inte fallet, det finns säkert andra fotolabb som gör sådana här böcker också. Men denna var väldigt fin!
Tack Peter, jag har sagt det förr, men det kan inte sägas nog!
Du är bäst på allt, min grymmaste man!!Jag är så lycklig över att jag träffat den bäste och mest omtänksammaste livskamrat man kan tänka sig.
Som jag skrev för ett par dagar sedan, nu kan det bara bli bättre! och denna vecka har ju än så länge visat sig från sin bästa sida!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar överraskning, håll hårt i honom eller kedja fast honom någonstans så att han inte kan rymma...fast fixar han en sån där grej är det nog ingen risk =)
// Jenny

Annelie sa...

Va gulligt!!! Fick gåshud när jag läste!! Kanske man skulle fixa en sån fin fotobok till far-/morföräldrarna imjulklapp!! Det skulle garanterat uppskattas!!
Min man skulle aldrig komma på nått sånt där!! ;)

Kramen

Karin sa...

My God! Vilken kille! Vilket bra tips och underbar present :-)

Anna (Maz) sa...

Du har sannerligen en underbar man! Håll hårt i honom!
Jag gjorde en sådan där fotobok om småttingarnas första år. Avslutade med bilder från födelsedagskalaset på nyår och gav till mor- och farföräldrar i en försenad julklapp. Mycket uppskattat! Kan helt klart rekommenderas.